frog

למרבה הצער, זו אינה התשובה הנכונה.

התשובה הנכונה היא "שש".
בדיוק כך: כל שש הצפרדעים עדיין יושבות על אותו עלה של שושנת מים. מדוע? משום שצפרדע אחת רק החליטה לקפוץ מהעלה, ולמעשה היא לא קפצה בכלל.
זוהי בדיוק הטעות הגדולה שלנו. אנחנו חושבים שבגלל שדמיינו משהו, הבנו משהו, תכננו משהו, החלטנו משהו- המסקנה המתבקשת היא , שאנו גם נעשה את הדבר הזה. אבל ברוב המקרים זה לא קורה."
(מתוך, "התשובה" ג'ון אסאראף ומאריי סמית)

אנו נשמח ללוות אתכם בתהליך העסקי. כחלק מהתהליך אנו נמצאים עבורכם בכלל ההתנהלות השיווקית והעסקית, החל ממיפוי החברה, זיהוי ואיתור גורמים מעכבים, תווים אתכם את הנתונים הקיימים, שהופכים לעובדות שמולידות רעיונות שמובילים להגשמה ולהצלחה. תהליך זה יוביל אותנו ביחד להתנהלות עסקית נכונה יותר, הגדלת מאגר הלקוחות האידיאלים וכמובן הגדלת רווחי העסק.

howto

מיפוי החברה

• הצגת נתונים של העסק, העלאת נתונים בסיסיים של דוחות כספיים, הכנסות מול הוצאות ובדיקת כדאיות וריווחיות.
•  איסוף מידע רלוונטי על העסק לצורך בניית תוכנית עבודה עיסקית

 

אחרי שהכרנו מעט וקיבלנו נתונים חיוניים נתקדם לשלב הבא:
businessplan

עובדים-הגדרת מטרות ויעדים (ליבה עסקית) תוך בניית אסטרטגיה עסקית בעלת הגדרה כמותית, מדידה ותחומה בזמן.

תקציר עיקרי התוכנית:

• תיאור העסק
• תיאור המוצר והשירות המוצעים
• ניתוח שוק, מתחרים, קהל יעד ומערכת השיווק המוצעת
• מבנה העסק- כולל צוות הניהול וכ"א
•  אופן תפעול העסק

 

אסטרטגיה ומודל העסק:

• אסטרטגיה ותוכנית שיווקית – האופן בו החברה מתכוונת להשיג ולשמר לקוחות:
• הגדרת תקציב שיווק ומכירה
• הגדרת ייחודיות העסק, המוצר והשירות
• מדיניות תמחור
• תיאור מערך השיווק, כיצד נפנה ללקוח ובאילו אפיקים
• תמהיל שיווק- פרסום, יח"צ קידום מכירות ומכירה אישית

 

תוכנית פיננסית - התוכנית תעסוק בהוצאות והכנסות של החברה לאורך זמן, יצירת לוח זמנים לביצוע כל שלב התוכנית במקביל לתקציב שיוגדר מראש. בדיקה של עמידה ביעדים ועלויות.

ליווי ומעקב שוטף כנדרש.

 

אני יותר מאשמח לעזור לכם להכיר את העסק שלכם לעומק ולעזור לו להתפתח ולגדול נכון ובריא..

בואו להפוך את הרעיון לאידיאל ולמציאות.

 

בהצלחה, שלכם, ליטל