בואו נתחיל בזה שאתם יודעים הכי טוב!

לא היתה ולא תהיה הפרסונה שתבוא ותאמר לכם איך לנהל את העסק שלכם נכון יותר מכם.

אתם תמיד צריכים להיות אלה שיודעים הכי טוב את העסק שלכם.

ולכן אני מאמינה בכך שכל עסק באשר הוא יודע לענות על כל השאלות עבורו,  הוא רק צריך את הכלים וההכוונה המתאימה לכך.
הקשבה היא פרמטר ראשוני והכרחי לאינטרקציה נכונה.

אז בואו נתחיל..

מדוע יש לכם עסק? מדוע אתם עושים את מה שאתם עושים? מוטיבצייה זה לא מספיק, מה שעומד מאחורי היעדים הגדולים הוא המניע האישי שלכם, הכוח שמניע אותכם. בואו נשאל כמה שאלות שתענו עליהם ונמשיך משם..

sun  מה העסק שלכם יודע לעשות הכי טוב?

client  מיהו הלקוח "האידיאלי" עבורכם?

marketing_channels  מהם ערוצי השיווק החזקים שלכם?

biz_spe  למה אתם הייתם בוחרים במוצר/ שירות שלכם?

goals  מהם היעדים המספריים שלכם?

biz_plan  האם יש לכם תוכנית עבודה ברורה?

tracking  האם יש לכם מעקב ברור אחר ההוצאות וההכנסות של העסק? ומשכורת? לקחתם החודש?

marekting_strategy  האם יש לכם אסטרטגיית שיווק ברורה שאתם יודעים איך להניע אותה?

clock  בשורה התחתונה- מה אתם עושים בשביל שמשהו יקרה?

לנסות לפתח את העסק שלכם בלי לקבוע מספר קונקרטי כיעד, זה כמו לקבוע פגישה עם חבר בלי לקבוע זמן או מקום.
איך תדעו לאן להגיע ומתי? קביעת יעדים מספריים הוא הצעד החשוב הראשון בהעברת רעיון מהממד המופשט אל עולם המציאות הפיסית. אבל, לפני שעורכים את השולחן מחדש, מפנים ומסדרים את הקיים. יישור קו בהתנהלות החברה שלכם טרם השינויים היא הכרחית, לפני שאתם מפתחים רעיון עסקי חדש, צריך להבין שהבסיס שלנו הוא חזק ויציב לכל תנודה ומנעד.

 

לאחר שיש תמונת מצב וייתכנות כדאיות העסק ברורה, ניתן להתחיל להשתמש בכלים לכיוון המטרה.
שיווק ומכירות הם המפתח ליצירת הכנסות- בכל עסק באשר הוא, שיווק ומכירות הם הפונקציה החשובה ביותר, סם החיים של העסק! השיווק הוא רק אמצעי, אך בלעדיו לא ניתן להגיע למטרה.
מרבית מן העסקים שאני פוגשת מידי יום מתוודים כי עקב האכילס שלהם והנושא הפחות אהוד עליהם, הוא גיוס הלקוחות. אז אשמח לחדש לכם- אם העבודה שלכם תהפוך לנכונה, זהו לא מרדף נצחי ומתסכל.. חשוב להבין- לא משנה מה עוד אתם עושים, אתם חייבים להיות מסוגלים להגיע לאנשים, כדי שהם יוכלו להחליט בצורה מושכלת לרכוש את המוצר/ שירות שלכם.

 

50% לפחות מזמנכם יש להקדיש להגעה/גיוס לקוחות פוטנציאליים, אחרת המשאב היקר ביותר שלכם- עצמכם- מתבזבז.
בבדיקה פשוטה מאוד תיווכחו לדעת שרוב ההכנסות שלכם (כ-80%) נוצרו בידי אחוז קטן  יחסית (20%) מלקוחותיכם החוזרים- חוק פארטו.

 

לכן, בעבודה נכונה, המטרה היא להגדיל את אותם מאפיינים של הלקוחות האידיאליים. עליכם לוודא שאתם מושכים אליכם מלכתחילה את הלקוח הנכון. הלקוח האידיאלי הוא זה שלא רק קונה את המוצר או השירות שלכם, אלא קונה אותו ומשתמש בו בלהט.

בשורה התחתונה- אם תנסו להיות הכל בשביל כולם, בסופו של דבר לא תוכלו להיות שום דבר בשביל אף אחד. אז אחרי שהבנתם כמה נכון אתם רוצים לעשות את זה וכמה רחוק אתם רוצים להגיע עם העסק- קבלו החלטה ופשוט תעשו אותה.

אני אשמח ללוות אתכם בתהליך, להכיר את העסק שלכם מחדש אתכם, את כל מאפיניו,

להגדיר מטרות נכונות ולתת לכם את הכלים השיווקיים יד ביד עד להצלחה!